ForeverBieberSweden

Alla inlägg under mars 2022

Av Bieber Belieber - 3 mars 2022 12:45

Ny merch finns nu att köpa på Justins hemsida! Den nya merchen är för låten "Ghost" Länken till shoppen finns här: https://shop.justinbiebermusic.com/


Av Bieber Belieber - 3 mars 2022 11:15

Justin via instagram:


Inlägg 1: "Dropping a song with my bro @omah_lay on Friday."

 


Av Bieber Belieber - 2 mars 2022 19:19

Justin via instagram stories:

Av Bieber Belieber - 1 mars 2022 19:45

Justin via instagram stories:




Inlägg 1:




Inlägg 2:




Inlägg 3: "📷: @rorykramer"


Av Bieber Belieber - 1 mars 2022 18:05

Några av de fina talen Justin hade i morse på konserten! Så himla fantastisk och fin är han 🥺🥰


 

Av Bieber Belieber - 1 mars 2022 17:16

Från Scooters instagram story!:


Traditionen forsätter! Efter alla dessa år så går Scooter (och ibland några andra från Justins team) fortfarande ut och ger ut gratisbiljetter till fansen! Antingen så får de en uppgradering till bättre platser eller så får de som inte hade några biljetter sen innan några bra sittplats biljetter! Justins team har gjort detta förr på hans andra turnéer!

Av Bieber Belieber - 1 mars 2022 13:30

Justice World Tour- Show 2 av 106 🎤

 

Imorse så spelade Justin i San Jose, Kalifornien. Nästa stopp är ytterligare en show i San Jose imorgon den 2 mars!


Bilder och videos från konserten:




  

Av Bieber Belieber - 1 mars 2022 12:45

Grattis världens bästa Justin som fyller 28 år idag! Jag kan inte ens beskriva med ord hur mycket jag älskar dig, du betyder så otroligt mycket för mig och du är den jag älskar allra mest. Jag hoppas du får en fantastisk dag fylld med kärlek och glädje för det förtjänar du! Du är helt enkelt bäst 🥰🥳❤️



Presentation


Välkommen till bloggplatsens största Justin Bieber blogg!

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i arkivet :)

Bieber fakta :)

Fullständigt namn: Justin Drew Bieber

 

Född: 1 Mars 1994 i London, Ontario, Kanada (uppväxt i Stratford)

 

Familj: Pappa Jeremy, mamma Patricia (Pattie) och halvsyskonen Allie, Bay, Jaxon & Jazmyn.

 

Civilstånd: Gift med Hailey Bieber (sedan 2018)

 

Aktiv med:

Länkar

DISCLAIMER!

Jag har ingen kontakt med vare sig Justin själv, hans familj, hans team eller bolag. Jag är bara ett fan som driver en fanblogg och all information som delas på denna blogg får jag från andra uppdateringssidor så som twitter och instagram. Men även vissa grejer som delas här är skapade/tagna av mig.

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards