ForeverBieberSweden

Alla inlägg under november 2012

Av Bieber Belieber - 19 november 2012 20:29

I lördags (17 november) så retweetade Justin mig!! det var helt sjukt, jag kan inte förstå att det har hänt!!! 


Och inatt så var det AMA, Justin vann 3 priser. Det var:

Favorite Pop/Rock Album
Artist of the Year
Best Pop Artist

SÅ sjukt stolt.


  Retweeten :')


AMA 2012:


  

Av Bieber Belieber - 12 november 2012 21:10

Hejhej!

Det var EMA galan igår och Justin vann 3 av 4 nomineringar.

Han vann: Best Male, Best Pop och Best World Stage. Han var nominerad till:
Biggest fans men den vann One Direction.

Och Justin har fått 30 miljoner beliebers på twitter ! :')
GRATTIS TILL DIG JUSTIN <3


 

 

Av Bieber Belieber - 8 november 2012 20:19

Nu kommer lite bilder :)


       

Presentation


Välkommen till bloggplatsens största Justin Bieber blogg!

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i arkivet :)

Bieber fakta :)

Fullständigt namn: Justin Drew Bieber

 

Född: 1 Mars 1994 i London, Ontario, Kanada (uppväxt i Stratford)

 

Familj: Pappa Jeremy, mamma Patricia (Pattie) och halvsyskonen Allie, Bay, Jaxon & Jazmyn.

 

Civilstånd: Gift med Hailey Bieber (sedan 2018)

 

Aktiv med:

Länkar

DISCLAIMER!

Jag har ingen kontakt med vare sig Justin själv, hans familj, hans team eller bolag. Jag är bara ett fan som driver en fanblogg och all information som delas på denna blogg får jag från andra uppdateringssidor så som twitter och instagram. Men även vissa grejer som delas här är skapade/tagna av mig.

Besöksstatistik


Skapa flashcards