ForeverBieberSweden

Alla inlägg under oktober 2016

Av Bieber Belieber - 3 oktober 2016 21:30

Igår spelade han som sagt i Danmark (och jag var där hehe, jag har lagt ut ett inlägg om det) Men nu kommer det lite fler bilder från konserten.


     

Av Bieber Belieber - 3 oktober 2016 15:30

PURPOSE TOUR- KÖPENHAMN 2 OKTOBER 2016:


Hur ska jag ens kunna beskriva gårdagen? Det finns inte tillräckligt med ord som kan beskriva hur bra denna kväll var, lyckan var total när jag fick se honom igen efter 3 år. Han var så bra, som han alltid är och han var så fin, ingen är som honom wow. Det känns så overkligt att jag har sett killen jag har stöttat i så många år igen. Jag var så lycklig, jag sjöng, skrek och grät, att jag andades i samma rum som honom var helt sjukt?! Bästa kvällen i mitt liv och att jag fick gå med min bästa vän gjorde allting bättre. Detta kommer jag minnas länge. Tack Justin för att du alltid är så fantastisk på alla sätt!! ♡


Här är några bilder från konserten:


     

Av Bieber Belieber - 2 oktober 2016 08:00

holy macaroni! Jag ska se Justin ikväll! Nyp mig någon, jag kan inte tro detta!! Jag har fortfarande svårt att förstå att jag har sett honom live en gång innan och ikväll så ska jag se honom igen. Efter att ha varit helt förstörd för att jag först inte fick några biljetter alls när dem släpptes till att köpa två biljetter på tradera (det är som blocket) ett par dagar senare så känns denna dagen overklig. Jag ska gå med min bästa vän och jag vet redan att det kommer bli den bästa dagen. Jag kommer lägga ut bilder imorgon. Jag längtar så otroligt mycket, vi ses ikväll Justin!!


   

Av Bieber Belieber - 1 oktober 2016 19:45

JAG SKA SE JUSTIN LIVE IMORGON!! Imorgon så ska jag äntligen få se Justin igen efter 3 år, jag har saknat honom så och jag har längtat så länge efter detta. Och dessutom försöker jag smälta att Justin nyss var här i Sverige haha.


Av Bieber Belieber - 1 oktober 2016 17:00

Tack Justin för 2 magiska och fantastiska konserter, du var helt AMAZING (som du alltid är och har varit) Det har varit så kul att få ha dig här i Sverige återigen, vi har fortfarande svårt att förstå att du är i vårt land varje gång du är här och du är alltid välkommen tillbaka hit till oss. Vi saknar dig redan och vi får hoppas att det inte dröjer alltför länge innan du besöker oss igen och jag kan säga att vi längtar redan efter dig!


Sverige älskar dig väldigt mycket! Y

Av Bieber Belieber - 1 oktober 2016 15:00

Justin roade sig lite med att köra motocross i Tullinge! Han körde både i torsdags och idag och han verkade ha roligt!


 

Av Bieber Belieber - 1 oktober 2016 12:45

Nu är show 2 av 2 avklarade på svensk mark! Han har spelat två kvällar på ett fullsatt Tele2 båda dagarna, det är helt sjukt och jag har forfarande lite svårt att ta in att han har varit i Sverige igen. Vi får hoppas vi får se honom i Sverige snart igen, för vi saknar honom redan så mycket ellerhur?


Bilder från igår kväll (30 september) kredd till personerna som har tagit bilderna!


 

   

Presentation


Välkommen till bloggplatsens största Justin Bieber blogg!

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i arkivet :)

Bieber fakta :)

Fullständigt namn: Justin Drew Bieber

 

Född: 1 Mars 1994 i London, Ontario, Kanada (uppväxt i Stratford)

 

Familj: Pappa Jeremy, mamma Patricia (Pattie) och halvsyskonen Allie, Bay, Jaxon & Jazmyn.

 

Civilstånd: Gift med Hailey Bieber (sedan 2018)

 

Aktiv med:

Länkar

DISCLAIMER!

Jag har ingen kontakt med vare sig Justin själv, hans familj, hans team eller bolag. Jag är bara ett fan som driver en fanblogg och all information som delas på denna blogg får jag från andra uppdateringssidor så som twitter och instagram. Men även vissa grejer som delas här är skapade/tagna av mig.

Besöksstatistik


Skapa flashcards