ForeverBieberSweden

Alla inlägg under juni 2013

Av Bieber Belieber - 14 juni 2013 23:35

Det har nästan gått 2 månader sen jag såg Justin och jag har fortfarande inte förstått att jag har sett honom. Det är helt sjukt. Imorgon är det 8 veckor sen jag såg honom. Jag saknar honom så otroligt mycket ;'(. Vill tillbaka. 20 april 2013, BÄSTA DAGEN I MITT LIV! <3

Presentation


Välkommen till bloggplatsens största Justin Bieber blogg!

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i arkivet :)

Bieber fakta :)

Fullständigt namn: Justin Drew Bieber

 

Född: 1 Mars 1994 i London, Ontario, Kanada (uppväxt i Stratford)

 

Familj: Pappa Jeremy, mamma Patricia (Pattie) och halvsyskonen Allie, Bay, Jaxon & Jazmyn.

 

Civilstånd: Gift med Hailey Bieber (sedan 2018)

 

Aktiv med:

Länkar

DISCLAIMER!

Jag har ingen kontakt med vare sig Justin själv, hans familj, hans team eller bolag. Jag är bara ett fan som driver en fanblogg och all information som delas på denna blogg får jag från andra uppdateringssidor så som twitter och instagram. Men även vissa grejer som delas här är skapade/tagna av mig.

Besöksstatistik


Skapa flashcards